ဒီမိုကေရစီေရးလုပ္ရွုားေနၾကေသာမ်ဴိးခ်စ္ျမန္မာမ်ားအားလုံးက "မိစၦာဒိ႒ိေခၚ "န အ ဖ" တို၏ ေမလ-၁၀-ရက္ေန႕ ဆႏၵခံယူပြဲကို ရဲရဲ၀ံ႕၀ံ႕ၾကီး ၾကက္ေျခခတ္ၾကပါ၊၊

Photobucket

Tuesday, May 27, 2008

သူတို႔ ဒီေဒသ ေတြကိုသြားအျပီးမွာ ဒီကဗ်ာေလး ေတြ ေပါက္ဖြားလာခဲ့ပါတယ္။

28-05-2008
ရင္ထဲမွ တီးတိုးသံ
ခြင့္လႊတ္ပါ
ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ
၀မ္းနည္းျခင္း ပန္းေခြေတြထက္
မီးဖိုေတြ ပိုလိုေနပါတယ္။
ခြင့္လႊတ္ပါ
ကၽြန္ေတာ္တို.မွာ
စာနာစကားေတြထက္
စားစရာေတြ ပိုလိုပါတယ္။


ခြင့္လႊတ္ပါ
ကၽြန္ေတာ္တို.မွာ
ႏွစ္သိမ့္အားပ်ိဳးမႈေတြထက္
အိမ္မိုးေတြ ပိုလိုပါတယ္။
ခြင့္လႊတ္ပါ
ကၽြန္ေတာ္တို.မွာ
ၾကင္နာမႈေတးသြားေတြထက္
ေဆး၀ါးေတြ ပိုလိုပါတယ္။
ခြင့္လႊတ္ပါ
ကၽြန္ေတာ္တို.မွာ
ေထာက္ထားမႈ အၿပဳံးေတြထက္
ေသာက္သုံးေရ ပိုလိုပါတယ္။
ခြင့္လႊတ္ပါ
ကၽြန္ေတာ္တို.မွာ
စုေပါင္း ရွင္ျပဳပြဲေတြထက္
စုေပါင္းသၿဂၤဳိဟ္ပြဲေတြ ပိုလိုပါတယ္။
ခြင့္လႊတ္ပါ
ကၽြန္ေတာ္တို.မွာ
အိပ္စက္ျခင္းထက္
အိပ္မက္ေတြ ပိုလိုပါတယ္။
(ေမတၱာရိပ္)

0 comments: